Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies na těchto stránkách. Více informací ZDE. Rozumím

TOSHIBA ROZŠIŘUJE TÝM A ŘÍDÍ Z ČESKÉ REPUBLIKY 12 ZEMÍ REGIONU CSEE

1. 11 2016 | Společnost Toshiba Europe GmbH posiluje svůj tým v České republice a zároveň rozšiřuje jeho kompetence celkem do 12 zemí. Tomáš Konečný, který dosud zastával funkci B2B Account Manager pro Českou republiku a Slovensko, přebírá roli B2B Sales Manager CZ/SK a Sales Coordinator pro regiony CEE a SEE. Nová posila, Stanka Plavšić, nastoupila na pozici B2B Account Manager pro regiony CSEE.  

Stanka pochází z Chorvatska, hovoří plynně česky, anglicky, francouzsky, slovinsky, chorvatsky a domluví se v Bosně, Makedonii a Bulharsku. Její bohaté profesní zkušenosti sahají od pozice Regional Sales Manager společnosti Oracle až po Account Manager či Key Account Manager ve společnostech Kapsch BusinessCom Ltd. a Huawei Technologies.

Rozšířený tým řídí nyní z České republiky plánování a prodeje B2B zařízení a řešení Toshiba v ČR, na Slovensku, v Maďarsku, Chorvatsku, Řecku, Bulharsku, Rumunsku, Slovinsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině, Makedonii a na Maltě.

Nový tým bude pracovat spolu s autorizovanými distributory na zvyšování tržního podílu B2B řešení společnosti Toshiba ve všech zmíněných zemích. Zároveň se soustředí na osvětu a nabídku nových služeb společnosti Toshiba pro střední a velké firmy v oblasti služeb a komplexních cloudových řešení, která pomohou společnostem dosáhnout vyšší bezpečnosti a efektivity procesů.

„Region CSEE je pro nás velmi důležitý a výše uvedené změny posílí naši pozici v rámci tohoto regionu. Rozšířením týmu zlepšíme vztahy s našimi uživateli a lépe porozumíme jejich potřebám i v budoucnu, kdy se chceme zaměřit především na středí a velké společnosti. Kromě nabídky našich profesionálních notebooků stále rozvíjíme oblasti řešení a služeb a pomáháme zákazníkům naplnit jejich požadavky ve světě cloudových řešení,“ říká Ronald Ravel, Business Unit Director CSET & Benelux společnosti Toshiba.

„Posílení týmu, rozšíření našich kompetencí do regionů a první dílčí úspěchy jsou potvrzením volby správné strategie. Budoucnost B2B segmentu je jednoznačně v implementaci nových korporátních cloudových řešení a posilování bezpečnosti. Právě na tato odvětví se Toshiba zaměřuje při vyvíjení nových produktů,“ dodává Tomáš Konečný.
 

 

Diskuse

 
.
Odpočívejte a relaxujte kdykoliv a kdekoliv...Váš partner SPA STUDIO
 
Odpočívejte a relaxujte kdykoliv a kdekoliv...Váš partner SPA STUDIO