Druhý ročník soutěže Recepce roku 2022 má dvě nové kategorie

Spolek Recepce není vrátnice otevírá druhý ročník soutěže Recepce roku, který startuje již 5. dubna 2022. Novinkou pro letošní rok jsou dvě nové kategorie, a to Recepce roku 2022 – cowork a Recepce roku 2022 – design, které tak doplňují hlavní kategorii Recepce roku.

„Cílem prvního ročníku, Recepce roku 2021, který byl určený všem firemním recepcím a recepcím v administrativních budovách nebo coworkingových centrech na území hlavního města Prahy, bylo především popularizovat těžko uchopitelnou problematiku profesionálního recepčního servisu v České republice. A protože byla soutěž opravdu úspěšná, rozhodli jsme se, že ji uspořádáme znovu. Letos ji ale navíc obohatíme o dvě nové kategorie a další novinky,“ vysvětluje koordinátorka soutěže Štěpánka Pancová.

Hlavní kategorie bude mít i tento rok tři vítěze. Loni se jimi staly recepce coworkingového centra Spaces SMÍCHOFF, společnosti Cushman & Wakefield Czech Republic a firmy JRD Development.

Novou kategorii Recepce roku 2022 – cowork, jež myslí na specifické fungování recepcí coworkingových center, vyhraje pouze jedna recepce na základě osobních návštěv stejné odborné poroty, která vybere také vítězné recepce hlavní kategorie. O třech vítězích kategorie Recepce roku 2022 – design, jež se zaměřuje především na estetickou stránku recepcí, rozhodne odborná porota na základě audiovizuálních podkladů.

Vítězové soutěže Recepce roku 2022 získají prestižní titul a ceny od partnerů soutěže, zviditelní se a dostane se jim uznání za snahu o poskytování dokonalých recepčních služeb a zkvalitňování firemního prostředí. Všechny recepce nominované do hlavní kategorie a do kategorie Recepce roku 2022 – cowork se pak mohou těšit na nezávislý odborný audit recepčního servisu zdarma, jehož výsledky nebudou nikde veřejně prezentovány. Slavnostní vyhlášení soutěže je plánováno na říjen 2022.

Více o soutěži na www.recepceroku.cz.

Recepce není vrátnice
Spolek Recepce není vrátnice si je plně vědom toho, že první špatný dojem, který na příchozího udělá recepční, nezachrání ani ten nejúžasnější produkt nebo služba na světě. Proto se řídí mottem „recepce musí fungovat perfektně, jinak nefunguje vůbec“ a dlouhodobě profesionalizuje prostředí recepcí a mění jejich vnímání v očích firem i veřejnosti.